مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-25ورزشي

ورزشکاران گلستان سفیران اخلاق در عرصه های بین المللی


استاندار گلستان با بیان اینکه ورزشکاران استان پایبند به معنویات و اخلاقیات هستند، افزود: «ورزش» یک پلکان برای تکامل است که نباید از آن دور باشیم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه ورزشکاران استان پایبند به معنویات و اخلاقیات هستند، افزود: ورزش یک پلکان برای تکامل است که نباید از آن دور باشیم.

علی محمد زنگانه ظهر ظهر شنبه 4 آذرماه 1402 در آیین تجلیل از قهرمانان فراملی 1402 جهانی، آسیایی و پارا آسیایی استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: راه طولانی را در بُعد توسعه ای استان پیش رو داریم که ورزش هم از این قضیه مستثنی نیست.

وی ورزش قهرمانی گلستان را در شأن مردم استان دانست و ادامه داد: ورزشکاران گلستانی با درخشش خود بهترین لحظات شاد و سربلندی را برای کشورمان هدیه کردند.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه علی رغم محدودیت هایی که در زیرساخت های استان وجود دارد، ورزشکاران این خطه همچنان افتخار آفرینی می کنند، افزود: اینها نشأت گرفته از همت والای ورزشکاران و تلاش های مضاعف مدیران، هیأت ها، مربیان، خیرین ورزشی و دیگر دست اندرکاران است.

وی با اشاره به اینکه تلاش های ورزشکاران سبب شده پرچم و سرود مقدس جمهوری اسلامی، چشم ها و گوش ها را بنوازد، خاطرنشان کرد: این تلاش ها علاوه بر ثبت و ضبط در تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران گلستان سفیران اخلاق در عرصه های بین المللی

ورزشکاران گلستان سفیران اخلاق در عرصه های بین المللی