مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 23:452023-11-23سياسي

حفظ ارزش ها مهمتر از اصل ارزش ها است


آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دوازدهمین همایش آزادگان کشور (موصل یک ) به میزبانی تنکابن در مجتمع حبیب ابن مظاهر شیرود با اشاره به اینکه برخورد زیبای جمهوری اسلامی با اسرای عراقی نشانه حقانیت ملت ایران است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، دوازدهمین همایش آزادگان کشور (موصل یک ) به میزبانی تنکابن در مجتمع حبیب ابن مظاهر شیرود برگزار شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران این همایش با اشاره به اینکه آزاده بودن از آزاد بودن مهم تر است،گفت: بعضی ها آزاد هستند ولی آزاده نیستند، بعضی ها هم آزاد نیستند و اسیر بودند ولی در همان اسارت آزاده بودند.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم نمایندگان مردم در اسارت گاه های عراق برای مردم و ملت ما آبرو و افتخار بودند، تصریح کرد: روح حماسه، آزادگی، حریت و روح پای مردی به انقلاب اسلامی و ولایت را در همان اسارتگاه ها به نحو احسن حفظ کردند و مایه شگفتی بعثی ها شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به تفاوت اسرای عراقی در ایران و اسرای ایرانی در عراق اشاره کرد و افزود: آنها در ایران فقط اسیر متخاصم بودند، در کمال عزت بودند، حقوق شان حفظ می شد، بیش از 6 هزار نفر حافظ بخشی از قرآن و 965 نفر حافظ کل قرآن شدند، ولی اسرای ایرانی در عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ ارزش ها مهمتر از اصل ارزش ها است

حفظ ارزش ها مهمتر از اصل ارزش ها است