مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-19سياسي

مدیر شبکه تهران از شهردار تهران حکم گرفت + عکس


محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما طی حکمی از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران و جانشین رییس ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران به سمت رییس کارگروه تخصصی اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حکم محمد باقر اعلمی به عنوان رییس کارگروه تخصصی اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران، بر اجرای شرح وظایف تخصصی ابلاغی در آیین نامه و مصوبات ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران برای هماهنگی و تعامل سازنده با دبیرخانه ستاد (مستقر در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران) تاکید شده است.

همچنین پیگیری اجرای مصوبات توسط دستگاه های عضو کارگروه، برنامه ریزی دقیق برای ارتقای ایمنی و کاهش خطر حوادث و بحران ها در کلانشهر تهران مورد تاکید است.

تلاش در جهت افزایش تاب آوری شهری با شناسایی و استفاده از ظرفیت های موجود به منظور پاسخ موثر و بازیابی پس از وقوع حادثه مورد انتظار است.

  در پایان این حکم نیز آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش جهادی و شبانه روزی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تهران  اثبات کارآمدی نظام اسلامی و حرکت به سوی چشم انداز تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام موفق و موید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر شبکه تهران از شهردار تهران حکم گرفت + عکس

مدیر شبکه تهران از شهردار تهران حکم گرفت + عکس