مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-20حوادث

پلمب و تخریب در انتظار منازل پاتوق و مرکز فروش موادمخدر در همدان


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و شناسایی و دستگیری 53 خُرده فروش موادمخدر از روز گذشته در همدان خبر داد و گفت: - منازلی که پاتوق و مرکز فروش موادمخدر می شوند، پلمب و تخریب خواهند شد.

  سرهنگ عباس عزیزی چهارشنبه 29 آذر در حاشیه اجرای طرح آرامش در شهر پلیس موادمخدر استان همدان، اظهار کرد: روز گذشته مرحله سوم طرح آرامش در شهر با هدف پاکسازی محلات و معابر شهر و استان از وجود معتادان متجاهر و شناسایی و دستگیری خُرده فروشان آغاز شد و امروز نیز ادامه آن اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: از روز گذشته با استفاده از تمام ظرفیت های انتظامی و هماهنگی مرجع قضایی توانستیم 53 نفر از خُرده فروشان موادمخدر را دستگیر کنیم و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دهیم.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان خاطرنشان کرد: 228 نفر از معتادان متجاهر نیز در سطح استان شناسایی و جمع آوری و پس از غربالگری برای درمان، نگهداری و صیانت به مراکز ماده 16 و 15 روانه شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر استان همواره در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و درخواست های شهروندان طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و دستگیری خُرده فروشان را در دستور کار دارد، گفت: افرادی که خانه ها و منازل خود را به عنوان پاتوق مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب و تخریب در انتظار منازل پاتوق و مرکز فروش موادمخدر در همدان

پلمب و تخریب در انتظار منازل پاتوق و مرکز فروش موادمخدر در همدان