مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-02فناوري

راه های بستن نفوذ هکرها به حساب شبکه های اجتماعی


بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی پرطرفدار خارجی فعالیت می کنند، داخل کانال های مختلف عضوند یا ادمین کانال و گروهی هستند، بنابراین ممکن است دغدغه امنیت دیجیتال را داشته باشند و بارها برای شان سوال مطرح شود که هک شدن شبکه های اجتماعی چطور اتفاق می افتد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ابداع کنندگان اینگونه پیام رسان ها ادعا کردند اگر کسی بتواند رمزگذاری پیام های اینگونه شبکه های اجتماعی را بشکند و به محتوای آنها برسند به آنها جایزه می دهند؛ این یعنی که ابداع کنندگان نسبت به سیستم رمزگذاریشان و پروتکل های که برای رمزگذاری و محتوا استفاده می کنند خیلی مطمئن هستند.

بنابراین به صورت کلی با توجه به ادعاهای مطرح شده از سوی ابداع کنندگان شبکه های اجتماعی می توان گفت هک اینگونه شبکه های اجتماعی امکان پذیر نیست ولی به اعتقاد کارشناسان، نفوذ به حساب کاربران اگر نکات امنیتی رعایت نشده باشد، امکان پذیر است که بدون شک این موضوع به سهل انگاری کاربران باز می کردد نه مشکل امنیتی پیام رسان ها.

اگر نگران هک شدن حساب شبکه اجتماعی خود مثل اینستاگرام هستید یا دغدغه هک شدن یا نفوذ افراد ناشناس به شبکه های اجتماعی تان را دارید در این گزارش خواهید آموخت که چگونه می توان از ورود افراد ناشناس و هکرها به حساب جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های بستن نفوذ هکرها به حساب شبکه های اجتماعی

راه های بستن نفوذ هکرها به حساب شبکه های اجتماعی