مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-19سياسي

انتخابات هیات امنای بازار اصفهان در حال برگزاری است


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر گفت: امروز انتخابات هیات امنای بازار اصفهان به صورت الکترونیک و با چند شعبه پشتیبان در حال انجام است و امیدواریم خروجی این انتخابات بتواند به حل مسائل بازار و بازاریان شهر اصفهان کمک کند.

-  مصطفی نباتی نژاد، رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: بازار اصفهان به عنوان یکی از شریان های اقتصادی، اجتماعی شهر و مزیت های تاریخی و هویتی که دارد برای ما اهمیت خاصی دارد.

وی ادامه داد: لذا بعد از تحقیقات مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر و دسته بندی 50دسته مشکل(از قبیل امنیت، ایمنی، اوضاع فرهنگی اجتماعی،نظافت، عبور و مرور و.

) بنا شد این محوریت و مدیریت حل مسائل و مشکلات علاوه بر حفظ مسولیت پذیری دستگاههای اجرایی از سمت خود بازاریان و کسبه و ذی نفعان محوری بازار باشد که پس از موافقت دستگاه های مربوطه و بیان دغدغه ها و مشکلات سایر ذی نفعان پیشنهادی مبنی بر برگزاری انتخابات هیات امنای بازار داده شد.

 نباتی نژاد اظهار داشت: پیش نویس اساس نامه ای آماده شد و نهایتا فرمان انتخابات حدود 4ماه قبل توسط فرمانداری ابلاغ شد و 82نفر نامزد نهایی شدند که اکنون بر اساس ناحیه بندی که به صورت کارشناسی شکل گرفته و با تبلیغات فراگیر مالی معنوی و لجستیکی شهرداری در 11 ناحیه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات هیات امنای بازار اصفهان در حال برگزاری است

انتخابات هیات امنای بازار اصفهان در حال برگزاری است