مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-24سياسي

حضور حداکثری در انتخابات تیری در چشم دشمن است


مجموعه نمایندگان لرستان که توسط مردم انتخاب می شوند، باید توان کاهش محرومیت ها،کمبودها و مشکلات استان را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تریبون نماز جمعه لرستان محل مطالبه گری برای محرومیت زدایی از چهره لرستان و کاهش مشکلات مردم است که کمک و یاری سایر مسوولان را می طلبد.

وی افزود:تاکنون کمک حال مطالبه گری نماینده ولی فقیه در لرستان نبودیم و عده ای نیز در شبکه های اجتماعی انقلت وارد می کنند، در حالی که باید مطالبه گر باشیم.

امام جمعه پل دختر گفت: مجلس عصاره ملت و به فرموده امام راحل در راس امور است و ایران قوی مجلس قوی می خواهد و این مردم هستند که عملکرد مجلس یازدهم را قضاوت می کنند.

وی مجلس قوی را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و افزود: تحقق این مهم نیازمند انتخاب صحیح است که در انتخابات آتی توسط مردم ولایت مدار، با انتخاب فرد نخبه، باسواد قانون گذاری و با روحیه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی رقم می خورد.

موسوی یادآور شد: برای رفع عقب ماندگی های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در لرستان نیز مردم انقلابی و با بصیرت استان، با حضور آگاه و بصیر خود در انتخابات، نمایندگان اصلح را انتخاب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات تیری در چشم دشمن است

حضور حداکثری در انتخابات تیری در چشم دشمن است