مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 04:352023-11-28سياسي

سومین کنگره شهدای دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد


سومین کنگره شهدای دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری به یاد 80 شهید دانشگاهی استان، شامگاه دوشنبه در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سومین کنگره شهدای دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری به یاد 80 شهید دانشگاهی استان، شامگاه دوشنبه در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری، شامگاه ششم آذر در سومین کنگره شهدای دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری، یاد و خاطره 80 شهید جامعه دانشگاهی استان را گرامی داشت و اظهار کرد: با همکاری رؤسای محترم دانشگاه های استان و دانشجویان، بیش از یک سال برای این برنامه تدبیر شده است و ما شاهد حضور منسجم، پرشور و انقلابی دانشجویان بودیم.

وی با اشاره به عدم پاسخگویی مناسب فضای برنامه و ازدحام جمعیت و استقبال کم نظیر مردم، علت آن را زنده، پیشرونده و پویا بودن راه شهدا دانست و تصریح کرد: این مهمانان در ایام متعلق به حضرت فاطمه زهرا (س)، به دعوت شهدا در این همایش حضور پیدا کرده اند و دانشجویان این نسل و نسل های آینده به ما خواهند گفت، گرچه در دوران دفاع مقدس نبودیم اما در مواقع لزوم، برای زنده کردن یاد و خاطره شهدا حضور داریم.

همچنین رییس دانشگاه شهرکرد، در خصوص لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان، گفت: دانشگاهیان دهه هشتادی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنگره شهدای دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

سومین کنگره شهدای دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد