مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-05سياسي

مدیریت شهری راه را برای مشارکت جویان و حلقه های میانی در اداره شهر تسهیل کند


ضروری است ادامه امور به حلقه های میانی واگذار شود و لازم است به مردم اعتماد کنیم و به جای تصدی گری با رویکرد تسهیل گری، - عضو شورای شهر تهران گفت: ضروری است ادامه امور به حلقه های میانی واگذار شود و لازم است به مردم اعتماد کنیم و به جای تصدی گری با رویکرد تسهیل گری، راه را برای مشارکت جویان هموار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد علوی در نطق پیش از دستور خود که به مناسبت روز داوطلب عنوان کرد، با بیان اینکه شورا از سال 1393 نامگذاری روز 14 آذر به عنوان روز داوطلب را تصویب کرد، اظهار کرد: این روز و هفته کار داوطلبانه از 14 تا 21 آذرماه را برای توجه به سرمایه اجتماعی مناسبتی مهم و ارزشمند می دانیم و امیدواریم روزی تهران را به عنوان شهر دوستدار داوطلب معرفی کنیم.

وی گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم موظف به بسترسازی برای مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در اداره شهر هستیم و این موضوع در قانون اساسی و مصوبه های قبلی شورا و سیاست شورای ششم نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران در ادامه بیان کرد: در موضوع محیط زیست شهری به ویژه مدیریت پسماند که مسئله مهمی است باید زمینه سازی برای نظارت تشکل های مردمی انجام گیرد و در طرح جامع مدیریت پسماند با صراحت این موضوع مورد توجه قرار گرفته و زمینه سازی برای آموزش همگانی برای رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری راه را برای مشارکت جویان و حلقه های میانی در اداره شهر تسهیل کند

مدیریت شهری راه را برای مشارکت جویان و حلقه های میانی در اداره شهر تسهیل کند