مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-11سياسي

میزبانی گلستان از دو شهید خوشنام


همزمان با ایام فاطمیه، از فردا استان گلستان میزبان دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس است.

- معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای گلستان در اطلاعیه ای از میزبانی استان از دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس خبر داد و توضیح داد: همزمان با ایام فاطمیه از فردا سه شنبه 21 آذرماه شهر بندرگز از ساعت 12 ظهر در یادمان شهدای گمنام این شهر ساحلی میزبان این شهدای خوشنام خواهد بود.

پیکر شهدای گمنام سپس به کردکوی منتقل می شود و مراسم استقبال از ساعت 15 در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد و همچنین فردا شب، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گرگان پردیس خواهران و برادران نیز پس از نماز مغرب و عشاء در مراسمی با شهدای گمنام وداع خواهند کرد.

برنامه حضور شهداء در گلستان در روز چهارشنبه 22 آذر گرگان ساعت 8 صبح مدارس دخترانه بعثت، واثقی و کوثر، ساعت 9 صبح مدرسه دخترانه شاهد و ساعت 10 صبح مدرسه پسرانه مصطفی خمینی و معلم خواهد بود.

ساعت 15 عصر مردم آق قلا در یادمان شهدای گمنام و همزمان با نماز مغرب و عشاء مردم انبارالوم در مصلی نماز جمعه با این دو شهید وداع خواهند کرد.

روز پنج شنبه 23 آذر 1402 نیز عطر شهداء خان ببین، کلاله و آزادشهر و روز جمعه 24 آذر مینودشت، علی آبادکتول و مراوه تپه را معطر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی گلستان از دو شهید خوشنام

میزبانی گلستان از دو شهید خوشنام