مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-05سياسي

دریافت تسهیلات مهم ترین درخواست مردم چهارمحال از رییس جمهور


مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین فراوانی درخواست نامه های مردمی در سفر دوم رییس جمهور به این استان مربوط به مساعدت مالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرشاد طهماسبی گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری بیش از 159 هزار درخواست در سامانه سامد ثبت شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طی سفر رییس جمهور به این استان، بیش از 3 هزار درخواست مردمی نیز در قالب دیدارهای چهره به چهره با معاونین یا نمایندگان تام الاختیار وزرا در 30 دستگاه اجرایی به ثبت رسیده است.

وی افزود: بیشترین فراوانی درخواست نامه های مردمی در سفر دوم رییس جمهور به این استان مربوط به مساعدت مالی، وام قرض الحسنه، اشتغال، مسکن و درمان است.

طهماسبی بیان کرد: هم اکنون نیز عملیات ارجاع درخواست ها توسط 30 کاربر در حال انجام است و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 13 آذرماه جاری حدود 15 هزار نامه به دستگاه های اجرایی ارجاع و بیشترین سهم نیز مربوط به کمیته امداد حضرت امام است.

وی گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده، کار ارجاع درخواست ها تا 30 دی ماه به پایان می رسد و گزارش آن به تفکیک بیشترین فراوانی اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت تسهیلات مهم ترین درخواست مردم چهارمحال از رییس جمهور

دریافت تسهیلات مهم ترین درخواست مردم چهارمحال از رییس جمهور