مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-23سياسي

قیام سربداران برگ زرینی بر تارک افتخارات ایران متمدن است


معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: قیام سربداران برگ زرینی بر تارک افتخارات ایران متمدن است که از قرن ها پیش تا به امروز همواره در عرصه های مختلف خوش درخشیده و این درخشش همچنان تا به امروز ادامه دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: قیام سربداران برگ زرینی بر تارک افتخارات ایران متمدن است که از قرن ها پیش تا به امروز همواره در عرصه های مختلف خوش درخشیده و این درخشش همچنان تا به امروز ادامه دارد.

حسین ابراهیمی کُردیانی دوم آذرماه، در افتتاحیه دومین همایش علمی سربداران که در تالار همایش های بین المللی بیهقی، دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شده بود، افزود: این دیار دارای پیشینه ای ارزشمند تاریخی و فرهنگی غنی با وجود مفاخر، مشاهیر، محققان، دانشمندان و ادیبان در طول تاریخ است.

وی با بیان اینکه علما، اساتید پژوهشگران با پیشینه دیار سربداران بیش از پیش آشنایی دارند، اظهار کرد: سبزوار مهد دلیرمردان غیرت از جنس آزادگی، عدالت، فقه، جوانمردی و غیرت است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار خاطرنشان کرد: قیام سربداران برگ زرینی بر تارک افتخارات ایران متمدن است که از قرن ها پیش تا به امروز همواره در عرصه های مختلف خوش درخشیده و این درخشش همچنان تا به امروز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام سربداران برگ زرینی بر تارک افتخارات ایران متمدن است

قیام سربداران برگ زرینی بر تارک افتخارات ایران متمدن است