مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-28اقتصادي

حضور هیئت بلندپایه اقتصادی و تجاری عمان در شیراز


همزمان با برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و عمان در تهران، هیئت بلندپایه اقتصادی و تجاری عمان به شیراز سفر خواهند کرد.

- ایسنا/فارس رییس اتاق مشترک ایران و عمان گفت: همزمان با برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و عمان در تهران، هیئت بلندپایه اقتصادی و تجاری عمان به شیراز سفر خواهند کرد.

جمال رازقی امروز، 7 آذرماه در جلسه هماهنگی حضور هیئت بلندپایه اقتصادی و تجاری کشور عمان در شیراز در اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: این اجلاس روز 15 آذرماه جاری در تهران برگزار می شود و هیئت 30 نفره اقتصادی و تجاری از کشور عمان به سرپرستی وزیر تجارت، صنعت و سرمایه گذاری کشور عمان در این اجلاس حضور دارند.

وی با بیان اینکه رییس اتاق بازرگانی عمان، رییس شورای مشترک ایران و عمان و اعضای شورای بازرگانی مشترک عمان و ایران این هیئت را همراهی می کنند، افزود: این هیئت اقتصادی و تجاری روز پنج شنبه، 16 آذرماه در شیراز حضور دارند که برنامه های متعددی از جمله دیدار با استاندار فارس، دیدار با صنعتگران - تولیدکنندگان و بازرگانان استان، بازدید از واحدهای صنعتی - گردشگری و صادراتی، برگزاری جلسات B 2 B، پیش بینی شده است.

رازقی اظهار کرد: کلان شهرهای دیگری درخواست حضور این هیئت اقتصادی تجاری عمان در استان ها را داشتند که این هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هیئت بلندپایه اقتصادی و تجاری عمان در شیراز

حضور هیئت بلندپایه اقتصادی و تجاری عمان در شیراز