مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-24حوادث

کاهش 95 درصدی مرگ ناشی از مسمومیت با مونوکسیدکربن در همدان


رییس مرکز اورژانس 115 و مدیریت حوادث همدان گفت: با حضور موثر تکنسین های اورژانس 115 شاهد کاهش 95 درصدی مرگ ناشی از مسمومیت با مونوکسیدکربن بودیم.

- محمدرضا شکوهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از کاهش 95 درصدی مرگ ناشی از مسمومیت با مونوکسیدکربن در همدان خبر داد و اظهار کرد: هر ساله با شروع فصل سرما شاهد بروز موارد متعدد مسمومیت هموطنان با مونوکسیدکربن هستیم.

وی افزود: مونوکسیدکربن گازی بی رنگ، بی بو و بسیار سمی است که در اثر احتراق ناقص مواد سوختی حاصل شده و همه ساله منجر به مسمومیت و مرگ تعداد زیادی از هموطنان می شود.

   رییس مرکز اورژانس 115 و مدیریت حوادث استان همدان خاطرنشان کرد: از بین 55 نفری که از ابتدای امسال دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شده اند، 20 نفر توسط نیروهای اورژانس در محل حادثه درمان شده، 34 نفر بعد از اقدامات اولیه برای درمان تکمیلی به مراکز درمانی اعزام شده اند و یک نفر نیز فوت شده است.

وی گفت: میزان مرگ و میر ناشی از مسمومیت به دلیل رسیدگی موثر نیروهای اورژانس با کاهش 95 درصدی همراه بوده است و در این مدت تنها یک نفر فوت کرده است.

  شکوهی به مردم توصیه کرد در صورت مواجهه با موارد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن، مصدوم را به سرعت از محل خارج کرده و به فضای آزاد انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 95 درصدی مرگ ناشی از مسمومیت با مونوکسیدکربن در همدان

کاهش 95 درصدی مرگ ناشی از مسمومیت با مونوکسیدکربن در همدان