مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-02پزشكي

کلینیک تخصصی زنان در بیمارستان بنت الهدی بجنورد آغاز به کار کرد


سرپرست بیمارستان بنت الهدی در بجنورد از آغاز به کار کلینیک تخصصی زنان این بیمارستان در راستای تسهیل و ارتقای خدمات دهی به مراجعه کنندگان و مادران باردار خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست بیمارستان بنت الهدی در بجنورد از آغاز به کار کلینیک تخصصی زنان این بیمارستان در راستای تسهیل و ارتقای خدمات دهی به مراجعه کنندگان و مادران باردار خبر داد.

دکتر زهره روهنده گفت: در راستای رفاه حال مراجعان و مادران باردار، این کلینیک تخصصی راه اندازی شده و روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 12 با حضور متخصصان زنان و زایمان خدمات با تعرفه دولتی در آن ارائه می شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی این درمانگاه و ارائه خدمات تخصصی زنان و زایمان از ارجاع بیماران به دیگر مراکز جلوگیری می کند، بیان کرد: خدمات ویزیت، پاپ اسمیر، کشیدن بخیه و تعویض پانسمان در این درمانگاه انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روهنده با اشاره به اینکه این مرکز با بیمه های درمانی پایه قرارداد دارد، افزود: مراجعه کنندگان می توانند برای گرفتن نوبت همان روز قبل از آغاز شروع به کار ویزیت به واحد پذیرش این کلینیک مراجعه یا از آدرس http://Nobat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک تخصصی زنان در بیمارستان بنت الهدی بجنورد آغاز به کار کرد

کلینیک تخصصی زنان در بیمارستان بنت الهدی بجنورد آغاز به کار کرد