مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-20سياسي

پیام مشترک مدیران ارشد گلستان در آستانه سفر رییس جمهور: «گلستان سرزمین برادری»


در آستانه سفر دوم رییس جمهور و هیئت دولت به سرزمین وحدت و برادری، «آیت الله سیدکاظم نورمفیدی»، نماینده ولی فقیه در گلستان و «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان، - پیام مشترک مدیران ارشد گلستان در آستانه سفر رییس جمهور: گلستان سرزمین برادری ایسنا/گلستان در آستانه سفر دوم رییس جمهور و هیئت دولت به سرزمین وحدت و برادری، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ، نماینده ولی فقیه در گلستان و علی محمد زنگانه استاندار گلستان، پیامی مشترک منتشر کردند.

در این پیام از مردم شریف، قدرشناس و ولایتمدار استان دعوت شده است تا بار دیگر چهره وفاق، اتحاد و همدلی در سرزمین برادری را در مراسم استقبال از ایشان به منصه ظهور گذاشته و پایبندی و تعهد خود را به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان شهدای والامقام ابراز کنند.

رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به منظور بهره برداری از پروژه های مصوب سفر اول بر اساس برنامه قبلی در 30 آذرماه و همزمان با شب یلدا به گلستان سفر می کنند.

انتهای پیام متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه حضور مردم و اتکا به حمایت و همراهی ملت شریف و قدرشناس به حرکت بالنده خود در مسیر رشد و تعالی و تحقق آرمان های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ادامه داده و همواره به مدد الهی و پشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک مدیران ارشد گلستان در آستانه سفر رییس جمهور: «گلستان سرزمین برادری»

پیام مشترک مدیران ارشد گلستان در آستانه سفر رییس جمهور: «گلستان سرزمین برادری»