مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-10سياسي

31 واحد خوابگاه متاهلی به خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزوده می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به برنامه های این دانشگاه مبنی بر توسعه خوابگاه های متاهلی در راستای تحقق سیاست های جوانی جمعیت و فرزندآوری، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به برنامه های این دانشگاه مبنی بر توسعه خوابگاه های متاهلی در راستای تحقق سیاست های جوانی جمعیت و فرزندآوری، اعلام کرد: تعداد 31 واحد خوابگاه متاهلی طی هفته آتی در مجموعه خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تبریز مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

دکتر علی جنتی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر 100 واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه فعال بوده و تلاش می کنیم تا پایان سال دانشجویان بیشتری از این خدمات بهره برداری شوند.

وی، افزایش واحدهای خوابگاهی متاهلی دانشجویی را در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته امیدواریم بتوانیم واحدهای جدیدی را خریداری و به منظور بهره مندی دانشجویان متاهل در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

وی با اشاره به اولویت های واگذاری این خوابگاه ها، خاطرنشان کرد: این واحدها براساس معیارها و شاخص های تعریف شده از سوی معاونت دانشجویی به دانشجویان متاهل اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 واحد خوابگاه متاهلی به خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزوده می شود

31 واحد خوابگاه متاهلی به خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزوده می شود