مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-15اقتصادي

پروژه آبرسانی به روستاهای خاوران پایان سال به بهره برداری می رسد


مدیر امور آبفای خاوران از اجرای طرح لوله گذاری 3900 متری تأمین آب شرب سالم و تأمین فشار در روستاهای بخش خاوران خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد و این روستاها از آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، امید صابری مدیر امور آبفای خاوران ظهر امروز در حاشیه برپایی میز خدمت شرکت آب و فاضلاب خاوران در مصلی نمازجمعه خاورشهر در رابطه با آبرسانی به روستاهای خاوران اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین و همچنین تأمین آب شرب سالم و بهداشتی و تأمین فشار مورد نظر شبکه؛ آبرسانی به روستاهای تحت پوشش در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 14 روستا تحت پوشش آبفای خاوران قرار دارد که بخشی از آب شرب آنها از منابع آبهای زیرزمینی و بخشی دیگر از سد ماملو تأمین می شود، گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای بخش خاوران از 2 ماه پیش آغاز شده و هم اکنون با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

مدیر امور آبفای خاوران تصریح کرد: طول کل این پروژه 3900 متر است که با استفاده از لوله هایی به قطر 315 میلیمتر از جنس پلی اتیلن و 200 میلیمتر از جنس چدن داکتیل لوله گذاری شده و این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به روستاهای خاوران پایان سال به بهره برداری می رسد

پروژه آبرسانی به روستاهای خاوران پایان سال به بهره برداری می رسد