مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-03اقتصادي

ترافیک مقابل ساختمان بیمه ایران شعبه مرکزی اردبیل رفع میشود


مدیرکل شعب بیمه ایران در استان اردبیل گفت: ترافیک مقابل ساختمان بیمه ایران شعبه مرکزی اردبیل به زودی رفع میشود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل شعب بیمه ایران در استان اردبیل گفت: ترافیک مقابل ساختمان بیمه ایران شعبه مرکزی اردبیل به زودی رفع میشود.

فرامرز آزاد 12 آذر در نشست خبری خود با اعلام این مطلب با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان جدید بیمه ایران شعبه مرکزی استان اردبیل خریداری شده است، افزود: مکاتبات لازم برای احداث ساختمان با سازمان مرکزی انجام شده است و ترافیک جلوی ساختمان بیمه ایران شعبه مرکزی رفع خواهد شد.

وی با اذعان بر اینکه ما نیز به سهم خود از معضل ترافیک نارحت هستیم، اظهار کرد: قسمت عمده ترافیک ایجاد شده به جهت حضور تعدادی از ادارات دولتی در همسایگی بیمه ایران است.

آزاد تصریح کرد: در راستای کاهش مراجعات مردمی و افزایش رضایتمندی سامانه ایران من طراحی شده و خسارت های زیر 30 میلیون تومان بدون حضور ارباب رجوع و اعزام کارشناس بیمه به محل حادثه پرداخت خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی بیمه های استان ضمن بیان اینکه آمار خسارت در اردبیل بالا می باشد، اضافه کرد: به مناسبت هفته بیمه جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث خودروهای فاقد بیمه از 13 آذر تا پایان آذرماه سال جاری با مجوز بیمه مرکزی شامل بخشودگی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک مقابل ساختمان بیمه ایران شعبه مرکزی اردبیل رفع میشود

ترافیک مقابل ساختمان بیمه ایران شعبه مرکزی اردبیل رفع میشود