مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-08ورزشي

اعزام 20 تکواندوکار ایران به گرنداسلم چین


اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در مسابقات گرنداسلم جمعه راهی چین می شود.

- اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در مسابقات گرنداسلم جمعه راهی چین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین مرحله از مسابقات گرنداسلم در سال 2023 به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس 2024 پیش از آغاز مسابقات انتخابی در بخش قاره ای طی روزهای 22 تا 26 آذرماه و در 2 بخش مقدماتی و اصلی به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار خواهد شد.

مرحله نخست این مسابقات فروردین ماه سال جاری برگزار شد و بر اساس اعلام فدراسیون جهانی نفرات برتر در مجموعه 2 مرحله به صورت مستقیم و تحت عنوان نفر ششم رنکینگ المپیکی به صورت مستقیم جواز حضور در بازی های المپیک را کسب خواهند کرد.

بر همین اساس 20 تکواندوکار از ایران ساعت 21 امشب جمعه 17 آذر با پروازی مسقیم برای شرکت در این مسابقات راهی شانگهای شده و از آنجا به ووشی می رود.

بر اساس برنامه اعلام شده 22 و 23 آذرماه مسابقات مرحله مقدماتی و انتخابی گرنداسلم و 25 و 26 آذر نیز مسابقات اصلی برگزار خواهد شد.

متین رضایی، ابوالفضل یعقوبی، مهران برخورداری، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی، آرین سلیمی، مهدی عابدینی، علی احمدی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، امیررضا غلامی، امیرمحمد اشرافی، امیررضا صادقیان، سجاد مردانی، ابوالفضل زندی، عرفان بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 20 تکواندوکار ایران به گرنداسلم چین

اعزام 20 تکواندوکار ایران به گرنداسلم چین