مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-04اجتماعي

نگرانی از گسترش میکروپلاستیک ها در سواحل هرمزگان


معاون طبیعی و تنوع زیستی حفاظت محیط زیست هرمزگان در جریان پاکسازی ساحل سورو در بندرعباس، گسترش میکروپلاستیک ها در سواحل این استان را سبب تأثیرات خطرناک بر بدن انسان ها در آینده عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ساحل سورو یکی از بکرترین سواحل بندرعباس واقع در غرب این شهر با همکاری شهرداری بندرعباس در محدوده پارک ساحلی کپشکن پاکسازی شد.

میثم قاسمی معاون طبیعی و تنوع زیستی حفاظت محیط زیست هرمزگان در این همایش اظهار کرد: ساحل سورو در بندرعباس  که تنها ساحل بکر و باقی مانده ای از این شهر است به همت فعالان محیط زیست، شهرداری، سازمان بازیافت، گروه بیمه زندگی خاورمیانه، گروه دوستداران محیط زیست دهش، سمن مشق آفرینش، رفتگران طبیعت، رسانه زیست محیطی و شرکت بنا گستر کرانه پاکسازی شد.

  وی در این زمینه عنوان داشت: با توجه به وسعت نوار سا حلی همچنین اقداماتی نه تنها به بهبود زیبایی و تمیزی ساحل کمک می کند، بلکه به حفاظت هرچه بهتر از محیط زیست دریایی را نیز بدنبال دارد.

قاسمی در ادامه به یکی از معضلات  مشهود سواحل از جمله آلودگی پلاستیکی اشاره کرد و افزود: میکروپلاستیک ها قطعات کوچکی از مواد پلاستیکی هستند که باعث آلودگی محیط زیست می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از گسترش میکروپلاستیک ها در سواحل هرمزگان

نگرانی از گسترش میکروپلاستیک ها در سواحل هرمزگان