مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-29سياسي

احداث بیمارستان 700 تختخوابی تحولی در حوزه درمان قزوین است


استان قزوین در سرانه تخت بیمارستانی جزو استان های محروم کشور است و در همین راستا احداث بیمارستان 700 تختخوابی که جزو مصوبات سفر رییس جمهور به استان قزوین است، - ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: استان قزوین در سرانه تخت بیمارستانی جزو استان های محروم کشور است و در همین راستا احداث بیمارستان 700 تختخوابی که جزو مصوبات سفر رییس جمهور به استان قزوین است، تحول بزرگی را در حوزه درمان ایجاد می کند.

محمدمهدی اعلایی چهارشنبه 8 آذر در دیدار با رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان در 2 سال گذشته اقدامات زیادی شده است و در حال حاضر پروژه راکد حوزه سلامت در استان قزوین وجود ندارد و تمامی پروژه هایی که بنا به تنگناهای بودجه ای راکد بودند، امروز فعال هستند و در فرآیند تکمیل قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: استان قزوین به عنوان یکی از محورهای اصلی تردد کشور نیازمند بیمارستان و تجهیزات مناسب برای موضوعات اورژانسی تصادفات است که در همین راستا طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی که مرکز تخصصی در حوزه تروما است، در حال انجام است و تا به امروز اعتبارات خوبی هم گرفته است.

استاندار قزوین گفت: استان قزوین در سرانه تخت بیمارستانی جزو استان های محروم کشور است و در همین راستا احداث بیمارستان 700 تختخوابی که جزو مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان 700 تختخوابی تحولی در حوزه درمان قزوین است

احداث بیمارستان 700 تختخوابی تحولی در حوزه درمان قزوین است