مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-09سياسي

نخستین نهالستان دانش آموزی استان همدان در شهر سامن احداث شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر با اشاره به آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: نخستین نهالستان دانش آموزی استان همدان در هنرستان کشاورزی آیت الله طالقانی سامن آماده سازی و احداث شد.

- ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر با اشاره به آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: نخستین نهالستان دانش آموزی استان همدان در هنرستان کشاورزی آیت الله طالقانی سامن آماده سازی و احداث شد.

جواد زنگنه در گفت وگو با ایسنا، افزود: در این نهالستان به مساحت زیرکشت 8000 مترمربع گونه های زبان گنجشک و صنوبر کاشته می شود.

زنگنه همچنین از اجرای عملیات بذرکاری در نهالستان شهرداری سامن خبر داد و اظهارکرد: در این نهالستان عملیات بذرکاری برای تولید نهال با گونه های زبان گنجشک ارغوان و سرو خمره ای انجام شد.

وی به آغاز این طرح در شهرستان همزمان با کاشت نهال در مجموعه بام ملایر و جاده سلامت اشاره و مطرح کرد: سهمیه استان همدان از کاشت یک میلیارد درخت تا سال 1405 در سراسر کشور، کاشت سالانه سه میلیون اصله نهال است که در مدت چهار سال باید 12 میلیون اصله نهال در این استان کاشته شود.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ملایر با بیان اینکه تا سال 1405 چهار میلیون اصله نهال در نهالستان قدس ملایر تولید و در سراسر استان توزیع شود، گفت: سهم شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نهالستان دانش آموزی استان همدان در شهر سامن احداث شد

نخستین نهالستان دانش آموزی استان همدان در شهر سامن احداث شد