مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:502023-12-11بين الملل

آمریکا: کمک به اوکراین برای متوقف کردن روسیه حیاتی است


وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه اظهار داشت که کنگره این کشور برای متوقف کردن روسیه، باید کمک تسلیحاتی به اوکراین را تصویب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت که نیروهای اوکراین به کمک های بیشتری نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اینترفکس بلینکن با ادعای  موفقیت ارتش اوکراین در پس گرفتن بخشی از اراضی خود از روسیه اظهار داشت: برای اوکراین این کمک کاملا حیاتی است.

آنها پیشرفت قابل توجهی داشتند.

وزیر خارجه آمریکا گفت، اگر کنگره بسته کمکی به اوکراین و اسراییل را تا پایان سال تصویب نکند، روسیه، ایران و چین خشنود خواهند شد.

وزیر امور خارجه آمریکا افزود که روسیه باید در اوکراین متوقف شود تا به یک کشورعضو ناتو حمله نکنند و ایالات متحده  وارد درگیری گسترده تر نشود.

رییس جمهور اوکراین که نگران کاهش حمایتهای مالی و نظامی آمریکا از این کشور به دلیل جنگ غزه است روز سه شنبه به واشنگتن می رود.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه تمرکز کشورهای غربی به ویژه آمریکا را از جنگ اوکراین کاهش داده و کی یف نگران کاهش حمایتهای مالی و نظامی غرب از این کشور در برابر روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: کمک به اوکراین برای متوقف کردن روسیه حیاتی است

آمریکا: کمک به اوکراین برای متوقف کردن روسیه حیاتی است