مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-18بين الملل

تقلای ماکرون برای دور نگاه داشتن حزب الله لبنان از اراضی اشغالی


تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، پاریس به بیروت پیام داده که انتظار یک سازش دیپلماتیک را دارد که حزب الله را از مرزها با اراضی اشغالی دور نگه دارد.

- تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، پاریس به بیروت پیام داده که انتظار یک سازش دیپلماتیک را دارد که حزب الله را از مرزها با اراضی اشغالی دور نگه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) مدعی شد که امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه طی چند روز گذشته این پیام را به لبنان ابلاغ کرده که پاریس انتظار سازش دیپلماتیکی را دارد که حزب الله لبنان را از مرزها با اراضی اشغالی فلسطین دور نگه دارد.

این شبکه عبری زبان در ادامه اعلام کرد که فشارهای فرانسه برای دستیابی به سازشی دیپلماتیک در جنوب لبنان که بتواند حزب الله لبنان را از مرزها با اراضی اشغالی دور نگه دارد، رو به افزایش هستند.

کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه یکشنبه با الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، وزیر کابینه جنگ این رژیم دیدار کرد.

گانتس در دیدار با کولونا، اتخاذ اقدامی به منظور دور نگه داشتن حزب الله لبنان از مرزها را خواستار شده و در ادامه مدعی شد، اگر این کار انجام نشود، اسراییل خودش آن را انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای ماکرون برای دور نگاه داشتن حزب الله لبنان از اراضی اشغالی

تقلای ماکرون برای دور نگاه داشتن حزب الله لبنان از اراضی اشغالی