مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-13اقتصادي

شکر مورد نیاز خوزستان تامین می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ماهانه حدود 8 هزار و 500 تن شکر مورد نیاز استان تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حمیدرضا فلاح رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان به عنوان نخستین تولیدکننده شکر کشور مطرح است که سالانه 500 تا 600 هزار تن شکر تولید می کند که انتظار داریم با توجه به این موضوع میزان مصرف استان تامین شود.

وی با بیان اینکه میزان نیاز خانوار ها و بخش صنف و صنعت خوزستان به توافق رسیدیم، خاطرنشان کرد: قرار است از این پس ماهانه حدود 8 هزار و 500 تن شکر در اختیار این 2 بخش قرار بگیرد و این میزان نیاز تامین شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: اگر با توجه به این میزان سهمیه در نظر گرفته شده برای استان، شکر تامین شود، بدون شک در بخش های خانوار و صنف و صنعت هیچ مشکلی در بحث کمبود نخواهیم داشت و می توانیم کل نیاز استان را تامین کنیم.

وی با تاکید بر این نکته که شکر در خوزستان باید براساس قیمت مصوب در استان به فروش برسد، گفت: هر گونه افزایش قیمت در زمینه های مختلف باعث تخلفات تعزیراتی می شود و با این تخلفات به صورت جدی برخورد خواهد شد.

فلاح عنوان کرد: قیمت هر کیلوگرم شکر به صورت فله درب کارخانه حدود 25 هزار و 200 تومان است که بعد از بسته بندی و ارزش افزوده، به حدود 33


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکر مورد نیاز خوزستان تامین می شود

شکر مورد نیاز خوزستان تامین می شود