مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-14بين الملل

جنگ اسراییل با تشکیلات خودگردان تا چه حد محتمل است؟


نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته که احتمال جنگ در کرانه اختری با تشکیلات خودگردان وجود دارد؛ او از این تهدید به دنبال اهدافی است که گمان می کند در این شرایط می تواند به آن دست یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تأثیرات جنگ غزه بر کرانه باختری کاملا مشهود است و روزی نیست که چند فلسطینی به دست نظامیان اسراییلی به شهادت نرسند و دهها نفر بازداشت نشوند؛ اما خارج از فضای مبارزه جوانان مقاومت در این منطقه، سطح و گستره حملات و تحریکات مقامات اسراییلی علیه تشکیلات خودگردان نیز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

سخنان و حملات مقامات کابینه نتانیاهو علیه تشکیلات خودگردان هرچند قبل از آغاز جنگ در غزه نیز وجود داشت، اما پس از عملیات طوفان الاقصی در 15 مهر، میزان و درجات آن در تمامی سطوح سیاسی و نظامی به شکل قابل توجهی رشد یافته است؛ به شکلی که هر فعل و سخن مقامات رام الله با واکنش مواجه می شود و مقامات اسراییلی از آن ها می خواهند تا هر اقدام مقاومتی فلسطینی ها را محکوم کنند.

در آخرین مورد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل روز سه شنبه (21 آذر) در کمیته امنیت و سیاست خارجی کنست گفت که احتمال بروز درگیری با نیروهای تشکیلات خودگردان بعید نیست و اسراییل طرح های لازم برای چنین رویدادی را آماده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اسراییل با تشکیلات خودگردان تا چه حد محتمل است؟

جنگ اسراییل با تشکیلات خودگردان تا چه حد محتمل است؟