مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-20بين الملل

ماهیگیران غزه زیر آتش گلوله دل به دریا می زنند


آتش حملات هوایی، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی ماهیگیران فلسطینی را از دل زدن به دریا برای امرار معاش در سایه نقشه اشغالگران برای اجرای طرح گرسنگی در نوار غزه بازنداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، حملات رژیم صهیونیستی بیش از 70 روز است که ادامه دارد و ماشین جنگ و ویرانی لحظه ای متوقف نشده است.

وضعیت معیشتی صیادان سخت و مایحتاج اساسی آنها بسیار است، اگر کارمان را انجام ندهیم از کجا چیزی برای خانواده فراهم کنیم .

این سخنان را ابوتامر فیاض از اهالی اردوگاه دیر البلح در مرکز نوار غزه بیان داشت که در ساحل شهر دیرالبلح در حال ماهیگیری است.

بر اساس آنچه فلسطینی ها تایید می کنند، ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از تجاوز نظامی ویرانگر خود به نوار غزه ماهیگیران غزه و حرفه ماهیگیری آنها را هدف گرفته است و طی مدتی که از جنگ می گذرد، چندین ماهیگیر در حین ماهیگیری به شهادت رسیده و قایق های ماهیگیری زیادی به آتش کشیده شده است.

  با وجود بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی از  زمین، دریا و هوا، برخی از ماهیگیران فلسطینی در نوار غزه جان خود را به خطر می اندازند و برای صید ماهی به ساحل دریا می روند، به امید اینکه در سایه محاصره خفه کننده ای که اشغالگران بر آنها تحمیل و از همه نیازهای اولیه محروم کرده و به گرسنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیگیران غزه زیر آتش گلوله دل به دریا می زنند

ماهیگیران غزه زیر آتش گلوله دل به دریا می زنند