مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-07بين الملل

اذعان کارشناسان آمریکایی به رویگردانی افکار عمومی از اسراییل


کارشناسان آمریکایی می گویند، در جریان جنگ غزه تظاهرات مردم آمریکا در حمایت از فلسطین بسیار بزرگ تر از تظاهرات مردم این کشور در طرفداری از رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کارشناسان آمریکایی می گویند که در جریان جنگ غزه تظاهرات انجام گرفته شده از سوی حامیان فلسطین بسیار بیشتر از تظاهرات حامیان رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست مانیتور این گروه از کارشناسان آمریکایی که روند تظاهرات حمایت از رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین را بررسی و دنبال می کنند، این موضوع را تایید کرده و گفته اند میزان حمایت از مردم فلسطین در آمریکا بسیار بیشتر از مردم رژیم صهیونیستی بوده است.

حتی روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی در جریان گزارشی این موضوع را تایید کرده است.

این رسانه به نقل از کارشناسان گزارش داده است، در حالی که 694 هزار آمریکایی در تظاهرات مربوط به حمایت از مردم فلسطین در غزه شرکت کرده اند، تعداد کسانی که در این کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی برخواسته اند تنها 293 هزار نفر بوده است.

طبق گزارشات منتشر شده از سوی این روزنامه تقریبا 1 میلیون آمریکایی در تظاهرات مربوط به حمایت از رژیم صهیونیستی و یا فلسطین شرکت کرده اند و در مجموع از زمان شروع جنگ غزه بیش از 2 هزار 600 تظاهرات در حمایت از یکی از این طرف های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان کارشناسان آمریکایی به رویگردانی افکار عمومی از اسراییل

اذعان کارشناسان آمریکایی به رویگردانی افکار عمومی از اسراییل