مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-13ورزشي

آرمان رزقی سرمربی ستاره شهر محمودآباد شد


مدیران باشگاه لیگ دسته سومی ستاره شهر محمودآباد سرمربی جدید تیم خودشان را معارفه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ستاره شهر محمودآباد که یکی از نمایندگان استان مازندران در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال ایران است، بعد از استعفای عباس شکری، حالا آرمان رزقی یکی از مربیان با دانش فوتبال مازندران و شهرستان قائمشهر را به عنوان سرمربی جدید تیم خودشان معرفی کردند.

این مربی جوان اما با تجربه، دارای مدرک مربیگری B آسیا است و همچنین مدرک Fa level 1 بین المللی را دارد و سابقه مربیگری نساجی را در رده های پایه برعهده دارد.

شهرستان محمودآباد که از گذشته یکی از فوتبالی ترین شهرهای استان مازندران بوده، حالا با حضور آرمان رزقی امیدوار است تا بتواند سهمیه خود را در مرحله نخست رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال ایران حفظ کند.

ستاره شهر محمودآباد تاکنون با 9 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ دسته سوم فوتبال ایران قرار دارد و فاصله امتیازی اندک تیم ها این امیدواری را برای محمودآبادی ها دارد که این تیم را به جایگاه بالاتری در جدول برساند.

آرمان رزقی در مراسم معارفه اش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوتبال محمودآباد از قدمت بالایی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد تا از اعتبار فوتبال این شهرستان دفاع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان رزقی سرمربی ستاره شهر محمودآباد شد

آرمان رزقی سرمربی ستاره شهر محمودآباد شد