مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-10پزشكي

تاسیس یک مرکز پژوهشی جدید برای ثبت تاریخچه بدن از طریق سلول ها


«مرکز زیست شناسی مصنوعی سیاتل» با هدف ثبت همه لحظات زندگی سلول های بدن و ارائه دادن همه اتفاقات رخ داده در مورد آنها تاسیس شده است.

- مرکز زیست شناسی مصنوعی سیاتل با هدف ثبت همه لحظات زندگی سلول های بدن و ارائه دادن همه اتفاقات رخ داده در مورد آنها تاسیس شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فست کمپانی، رازهایی که ممکن است در یک سلول نهفته باشند، با گذشت زمان می توانند درک ما را در مورد بیماری و کوچک ترین فرآیندهای بدن تغییر دهند و به کشف داروهای جدید کمک کنند.

یک گروه متشکل از مؤسسه آلن (Allen Institute)، شرکت چان زاکربرگ (CZI) و دانشگاه واشنگتن (UW)، مرکز زیست شناسی مصنوعی سیاتل (SEAHub) را برای انجام دادن این کار پیشگامانه تاسیس کرده اند.

این یک همکاری برای توسعه فناوری های زیستی است که یک رکورد بیولوژیکی تاریخی را تا سطح تک سلولی ایجاد می کند و درباره زمان و نحوه مداخله برای مقاومت در برابر بیماری های در حال پیشروی، سرنخ هایی را به دانشمندان می دهد.

موسسه آلن یک غول پژوهشی غیرانتفاعی در حوزه علوم اعصاب و زیست شناسی سلولی است که توسط پل آلن (Paul Allen) از بنیان گذاران مایکروسافت در سال 2003 و مشارکت کننده کلیدی در پروژه اطلس مغز تاسیس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس یک مرکز پژوهشی جدید برای ثبت تاریخچه بدن از طریق سلول ها

تاسیس یک مرکز پژوهشی جدید برای ثبت تاریخچه بدن از طریق سلول ها