مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 22:402023-12-09بين الملل

حزب الله عراق: هر حماقت آمریکا، با پاسخ مضاعف روبرو می شود


مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق با اشاره به عدم مخالفت با مذاکره بغداد برای اخراج نیروهای آمریکایی، گفت که هر حماقتی از سوی آمریکا، با گسترش عملیات و پاسخ مضاعف روبرو خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعلی العسکری مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق تأکید کرد که عملیاتهای این گروه علیه آمریکا ادامه خواهد داشت تا آخرین سرباز این کشور از خاک عراق خارج شود.

ابوعلی با اشاره به عدم مخالفت حزب الله عراق با مذاکره بغداد برای اخراج نیروهای آمریکایی، گفت: هر گونه حماقتی از سوی آمریکا، با گسترش عملیات و پاسخ مضاعف روبرو خواهد شد.

وی سفارت آمریکا را پایگاه پیشرفته اداره عملیاتهای نظامی و امنیتی و لانه جاسوسی دانست و تأکید کرد: برخی، عزت خود را در گروه تسلیم شدن در برابر آن می دانند و سعی دارند آن را [محل] هیأتهای دیپلماتیک جلوه دهند که باید از آن حمایت شود.

این مقام حزب الله خاطر نشان کرد: عملیاتهای روز گذشته، صرفا سرآغازی بر قواعد جدید درگیری است و در روزهای آینده، سطح پاسخ مشخص خواهند شد.

مقاومت اسلامی عراق ساعتی پیش خبر داد که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، روز گذشته با دهها موشک و پهپاد، پایگاههای آمریکا را در عراق و سوریه هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق: هر حماقت آمریکا، با پاسخ مضاعف روبرو می شود

حزب الله عراق: هر حماقت آمریکا، با پاسخ مضاعف روبرو می شود