مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-25بين الملل

از تجسم عملی وحدت عرصه های مقاومت تا شکست پروژه آمریکا


حزب الله که از روز دوم عملیات طوفان الاقصی مستقیماً وارد نبرد با دشمن صهیونیستی شد و دوشادوش رزمندگان فلسطینی تاکنون جنگیده است، به خلاف اشغالگران، - فارس پلاس ؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: در زمان حاضر جبهه جنوب لبنان نیز تحت تأثیر آتش بس موقتی قرار دارد که از صبح دیروز جمعه در غزه برقرار شده است اما هیچ کس هنوز نمی تواند درباره آتش بس در جنوب لبنان یا عدم وقوع درگیری های گسترده میان حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی تضمینی بدهد.

اما نکته مسلّم آن است که مرحله اول درگیری مقاومت با دشمن صهیونیستی در خلال جنگ غزه به پایان رسیده است و اگر بعد از پایان آتش بس موقت، صهیونیست ها مجدداً تجاوزات خود را از سر بگیرند وارد مرحله دوم جنگ می شویم که شاید شدیدتر از مرحله اول باشد.

مقامات مقاومت اسلامی لبنان از جمله شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله تأکید کرده اند: مقاومت آماده جنگی طولانی است و در صورتی که اشغالگران بخواهند تجاوزات خود ضد غزه را از سر بگیرند، چیزی را از مقاومت می بینند که تاکنون ندیده اند.

با وجود اینکه جنگ 2023 مقاومت با اشغالگران صهیونیست هنوز رسماً به پایان نرسیده است اما لازم است نگاهی به دستاوردهای مقاومت از جمله دستاوردهای حزب الله لبنان در مرحله اول تقابل با دشمن داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تجسم عملی وحدت عرصه های مقاومت تا شکست پروژه آمریکا

از تجسم عملی وحدت عرصه های مقاومت تا شکست پروژه آمریکا