مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:302023-12-18اقتصادي

افزایش مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ریحان بهادر (مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد) با اشاره به افزایش مصرف گاز با توجه به سرد شدن هوا گفت: - مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با سرد شدن هوا مصرف گاز رو به افزایش است که از مردم درخواست می کنیم مصرف بهینه را در دستور کار داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ریحان بهادر (مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد) با اشاره به افزایش مصرف گاز با توجه به سرد شدن هوا گفت: کهگیلویه و بویراحمدی ها دیروز سه میلیون و 933 مترمکعب گاز مصرف کردند که با توجه به نزدیکی به فصل زمستان مصرف گاز رو به افزایش است.

بهادر با توصیه به هم استانی ها مبنی بر مصرف بهینه گاز افزود: ادارات یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری سیستم های گرمایشی خود را خاموش کنند، همچنین سیستم های گرمایشی نگهبانی ها را از سیستم مرکزی جدا کنند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به مانند سال گذشته پاداش صرفه جویی برای مشترکان گاز خانگی اعمال می شود، گفت: مشترکان خانگی در بازده زمانی 16 آذرماه تا 15 اسفند که بین 10 تا 35 درصد نسبت به دوره مشابه در سال قبل در مصرف گاز صرفه جویی کنند نه تنها هزینه ای پرداخت نمی کنند بلکه مبلغی به عنوان پاداش دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمد