مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-07سياسي

معاون رییس جمهور: امروز زنان در خط مقدم رسانه هستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی در جریان در دیدار صمیمانه با دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) افزود: طوفان الاقصی، هم، - معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور گفت: امروز خط مقدم مقابله با تهاجم دشمنان، رسانه است و خانم ها در خط مقدم این رسانه هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی در جریان در دیدار صمیمانه با دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) افزود: طوفان الاقصی، هم، ضربه ای بود به رژیم صهیونیستی و هم باعث شد مردم دنیا مظلومیت فلسطین و بویژه زنان و کودکان غزه را بشناسند.

وی یادآورشد: رژیم صهیونیستی، به این مقدار از کشت و کشتار هم بسنده نخواهد کرد و نقشه از نیل تا فراتش را اگر موفق بشود، ادامه خواهد داد و البته حتما با مقاومت مردم موفق نخواهد شد و با ایستادگی مردمی که بیدار شدند در سراسر دنیا در این مسئله، قطعا شکست خواهد خورد.

مردم از طریق رسانه ها ماهیت پلید رژیم صهیونیستی را شناختندمعاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: مردم، از طریق رسانه ها ماهیت پلید رژیم صهیونیستی را شناختند، بنابراین ما در خط مقدم این حمله و این هجوم رسانه ای می توانیم از سلاح دشمن علیه دشمن استفاده کنیم و این یکی از وظایف مهمی است که بانوان بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: امروز زنان در خط مقدم رسانه هستند

معاون رییس جمهور: امروز زنان در خط مقدم رسانه هستند