مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-02اقتصادي

پیشقدمی بسیج جهت رفع موانع تولید صنعت طلا و جواهر در کشور


مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گفت: باید صادرات را در بخش صنعت طلا و جواهر فعال کنیم تا در بحث تولید موفق تر از قبل باشیم و بتوانیم موانع موجود بر سر راه تولید و صادرات این صنعت ارزشمند را رفع کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گفت: باید صادرات را در بخش صنعت طلا و جواهر فعال کنیم تا در بحث تولید موفق تر از قبل باشیم و بتوانیم موانع موجود بر سر راه تولید و صادرات این صنعت ارزشمند را رفع کنیم.

غلامرضا حسن پور در حاشیه هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، فیروزه، ساعت، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته اظهار کرد: در راستای دغدغه ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی، در مجموعه بسیج چندین میز بین المللی مانند میز عراق، روسیه، سوریه و لبنان را فعال کرده ایم.

همچنین به زودی میزهای پاکستان و افغانستان نیز راه اندازی و با میزهای خراسان شمالی و خراسان جنوبی فعال خواهند شد و فعال شدن میز عربستان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بسیج با همکاری اتاق بازرگانی و اصناف می تواند کارهایی که شاید از توان بخش خصوصی خارج است را انجام دهد.

زیرا برخی از موانع و بخشنامه هایی است که بخش خصوصی اگر بخواهد از آن دفاع کند این تصور پیش می آید که شاید منافع خودشان را در نظر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشقدمی بسیج جهت رفع موانع تولید صنعت طلا و جواهر در کشور

پیشقدمی بسیج جهت رفع موانع تولید صنعت طلا و جواهر در کشور