مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-12اقتصادي

ساخت چهار زمین ورزشی سرپوشیده در محله های شهر اهواز


معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز با بیان اینکه ایجاد و احداث زمین های سرپوشیده جزو مطالبات بحق مردم شهر اهواز است، گفت: متاسفانه تنها یک زمین ورزشی سرپوشیده در منطقه 6 شهرداری داشتیم اما امسال ایجاد چهار زمین ورزشی سرپوشیده برنامه ریزی شده است.

- حمید رعیتی در آیین بهره برداری از پروژه بهسازی و تامین روشنایی 10 زمین خاکی در اهواز که امروز (21 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه ها که از همان ابتدا مورد توجه این مدیریت شهری قرار گرفت، توسعه زیرساخت های ورزشی شهر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: متاسفانه اهواز وضعیت مناسبی در حوزه زیرساخت های ورزشی ندارد.

زمانی که مدیریت جدید شهرداری را تحویل گرفتیم از 65 زمین چمن ورزشی روباز تنها سه چهار زمین، سالم و قابل استفاده بودند اما با اقدمات انجام شده در دو سال اخیر، تاکنون 33 زمین چمن مصنوعی بازسازی شده است و تا پایان سال 15 زمین دیگر نیز بازسازی می شوند و به بهره برداری خواهند رسید تا سرانه ورزشی در این حوزه افزایش خوبی داشته باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز گفت: ایجاد و احداث زمین های سرپوشیده جزو مطالبات به حق مردم شهر اهواز است؛ متاسفانه تنها یک زمین ورزشی سرپوشیده در منطقه 6 شهرداری داشتیم اما امسال ایجاد چهار زمین ورزشی سرپوشیده برنامه ریزی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت چهار زمین ورزشی سرپوشیده در محله های شهر اهواز

ساخت چهار زمین ورزشی سرپوشیده در محله های شهر اهواز