مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:402023-11-22فرهنگي

خاطره بازی نویسنده ی قدیمی در دیداری دوستانه


بهزاد صدیقی و علی معتضدی به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره ی کانون نمایش نامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران از ابراهیم رهبر، داستان نویس و نمایش نامه نویس پیشکسوت دیدن کردند.

- بهزاد صدیقی و علی معتضدی به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره ی کانون نمایش نامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران از ابراهیم رهبر، داستان نویس و نمایش نامه نویس پیشکسوت دیدن کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رهبر، نویسنده ای که عموما علاقه ی زیادی به حضور در مجامع ندارد، حالا مدتی است که در خانه به سر می برد.

او چندی پیش دچار شکستگی در ناحیه ی پا شد و در حال حاضر دوره نقاهت خود را در منزل سپری می کند و ظاهرا فعلا با عصا می تواند حرکت کند.

او اخیرا میزبان بهزاد صدیقی و علی معتضدی، از اعضای هیات مدیره ی کانون نمایش نامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران بود که در منزلش به عیادت او رفتند.

رهبر که هم دوره ی نویسندگانی چون بهرام بیضایی، اکبر رادی، احمد شاملو، محمد محمدعلی، محسن یلفانی و .

است، در این دیدار از دلتنگی های خود برای دوستان نمایش نامه نویس و داستان نویسش گفت و خاطراتی از رادی و شاملو و همسرش آیدا سرکیسیان تعریف کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار، بهزاد صدیقی و علی معتضدی هم از این نویسنده ی قدیمی دعوت کردند تا یکی از نمایش نامه های چاپ نشده خود را در نشست صدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره بازی نویسنده ی قدیمی در دیداری دوستانه

خاطره بازی نویسنده ی قدیمی در دیداری دوستانه