مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-07دانش

حامی ارتباط دانشجویان و صنعتگران استان هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احمد شانیان مدیرکل صمت استان همدان به مناسبت روز دانشجو با دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی با جمعی از دانشجویان دانشگاه های صنعتی، - شانیان گفت: گفتمان مشترکی باید بین صنعتگران و دانشگاه ها ایجاد شود و این مهم را با اعتقاد کامل پیگیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احمد شانیان مدیرکل صمت استان همدان به مناسبت روز دانشجو با دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی با جمعی از دانشجویان دانشگاه های صنعتی، بوعلی سینا، آزاد اسلامی و پیام نور استان دیدار و گفت و گو کرد .

در این جلسه انجمن های علمی، تشکلهای دانشجویی و مراکز تحقیقاتی و مراکز رشد و شتابدهی بسیج دانشجویی حضور داشتند.

مدیرکل صمت استان همدان ضمن گرامیداشت روز دانشجو، این روز را به دانشجویان تبریک گفت و اظهار داشت: دانشجویان به عنوان قشری فرهیخته و تأثیرگذار در جامعه باید همواره پرسشگر و مطالبه گر باشند.

وی با بیان اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه از مطالبات دانشجویان است افزود: گفتمان مشترکی باید بین صنعتگران و دانشگاه ها ایجاد شود و این مهم را با اعتقاد کامل پیگیری می کنیم.

شانیان گفت: دراین خصوص آمادگی داریم ارتباط بین دانشجویان و تشکلها و انجمنهای علمی را با صنایع و واحدهای تولیدی برقرار کرده و به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامی ارتباط دانشجویان و صنعتگران استان هستیم

حامی ارتباط دانشجویان و صنعتگران استان هستیم