مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-20بين الملل

کرملین: فرمول صلح اوکراین، پوچ و بی معنی است


سخنگوی کاخ کرملین گفت که با توجه به ممنوعیت قانونی که کی یف بر مذاکرات با روسیه اعمال کرده، هیچ مبنایی برای انجام گفتگوهای صلح وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) طرح پیشنهادی اوکراین موسوم به فرمول صلح را پوچ و بی معنی توصیف کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین در واکنش به اظهارات ولودیمر زلنسکی رییس جمهور اوکراین مبنی بر اینکه قرار نیست مذاکراتی انجام شود، گفت که اصولا هیچ مبنا و زمینه ای برای مذاکرات صلح با کی یف وجود ندارد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد: با توجه به ممنوعیت قانونی که کی یف بر مذاکرات اعمال کرده، هیچ مبنایی برای این کار وجود ندارد.

فرمول صلح کی یف نیز مهمل است، زیرا آنها بدون روسیه آن را تدوین کرده اند .

سخنگوی کرملین در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازها از احتمال مصادره اموال مسدودشده روسیه در اتحادیه اروپا نیز اظهار داشت: روسیه دارایی های سرمایه گذاران خارجی را مصادره نمی کند.

هرکسی که بازار ما را ترک کند آنها (اموال خود) را می فروشد یا انتقال می دهد .

پیش از این، نشریه فایننشال تایمز امروز گزارش داده بود که مقامات اروپایی به گروه 7 پیشنهاد داده اند که اموال توقیف شده روسیه را از طریق بانک جهانی و بانک اروپایی بازس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: فرمول صلح اوکراین، پوچ و بی معنی است

کرملین: فرمول صلح اوکراین، پوچ و بی معنی است