مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-03سياسي

یک صلح و سازش پربرکت به احترام حضرت زهرا (س) در سمنان


به برکت پویش «به احترام حضرت زهرا (س) می بخشم»، صلح و سازش در یک پرونده هشت میلیارد تومانی در سمنان منجر به ختم رسیدگی 10 پرونده قضایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم زمان با اجرای آزمایشی گام نخست قانون جدید شورای حل اختلاف و در آستانه پویش به احترام حضرت زهرا (س) می بخشم اختلاف چندساله طرفین در یک پرونده که منجر به مطالبه هشت میلیارد تومانی شده بود، منتهی به سازش و در نهایت با رفع کدورت 10 پرونده قضایی در سمنان مختومه شد.

وی افزود: آبان ماه سال جاری استان سمنان به عنوان یکی از استان ها در اجرای آزمایشی گام نخست قانون جدید شورای حل اختلاف انتخاب شد و در آستانه اجرای پویش به احترام حضرت زهرا (س) می بخشم با تلاش های شعبه 4 دادگاه عمومی حقوقی شهرستان سمنان اختلاف چندساله طرفین منجر به سازش و حتی از طرح شکایات مرتبط بعدی جلوگیری شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: اکنون که شورای حل اختلاف به هدف اصلی خود یعنی صلح و سازش بازگشته و جلوه های ناب گذشت و مصالحه متجلی می شود، رفتارهای مسالمت آمیز اصحاب پرونده ها خودنمایی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک صلح و سازش پربرکت به احترام حضرت زهرا (س) در سمنان

یک صلح و سازش پربرکت به احترام حضرت زهرا (س) در سمنان