مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-10سياسي

برای مقابله با فساد حراست ها کار خود را به خوبی انجام دهند


نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجموعه حراست ها کار خود را به خوبی انجام داده و نظارت لازم را انجام دهند، فساد و اختلاس شکل نمی گیرد.

- نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجموعه حراست ها کار خود را به خوبی انجام داده و نظارت لازم را انجام دهند، فساد و اختلاس شکل نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی حسینی در جلسه روز یکشنبه 19 آذر 1402 صحن مجلس در تذکری شفاهی با اشاره به فساد یکی از شرکت های وارد کننده چای اظهار کرد: بحث فساد اخیر که درخصوص یکی از واردکنندگان چای رخ داده است، فضای ذهنی جامعه و مردم ما را درگیر کرده است و ما می خواهیم از دولت سوال کنیم با توجه به این حجم فساد چه نظارتی صورت می گیرد؟ این نماینده مجلس اظهار کرد: مردم در صف دریافت وام هستند، مرتب برای آنها اشکال تراشی کرده و آنها را معطل می کنیم یا وام فرزندآوری و وام کالاهای اساسی را به سختی دریافت می کنند اما این جور اختلاس ها مرتب اتفاق افتاده و می گویند که فساد در مجموعه های اداری نیست.

حسینی تاکید کرد: بحث دیگر ما مجموعه حراست ها است؛ اگر در ریاست جمهوری مجموعه حراست ها کار خود را به خوبی انجام داده و نظارت لازم را انجام دهند، اینجور فساد و اختلاس ها شکل نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با فساد حراست ها کار خود را به خوبی انجام دهند

برای مقابله با فساد حراست ها کار خود را به خوبی انجام دهند