مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-27سياسي

راه اندازی دوره های آموزشی شرکت در آزمون های وکالت، قضاوت و سردفتری در مازندران


مدیر گروه حقوقی «گام آخر» از راه اندازی دوره های آموزشی جهت شرکت در آزمون های وکالت، قضاوت و سردفتری باهدف رفع چالش اشتغال به کار فارغ التحصیلان رشته حقوق در مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، رجب نعمتی قرا با اشاره به چالش دغدغه اشتغال به کار برای فارغ التحصیلان رشته حقوق، اظهار کرد: همیشه این دغدغه برای فارغ التحصیلان حقوق وجود دارد که در چه زمینه ای مشغول به فعالیت شوند و این مساله موجب شد در راستای به ثمر رسیدن این خواسته تحصیل کردگان حقوق، اقدام به راه اندازی دوره های آموزشی جهت شرکت در آزمون های وکالت، قضاوت و سردفتری کنیم.

وی با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان حقوق برای طی این دوره تقویتی باید تا 50 میلیون تومان در تهران هزینه کنند، افزود: با هزینه ای به مراتب کمتر و با به کارگیری اساتید مجرب کشوری این دوره را برگزار و بیش از 60 درصد شرکت کنندگان در آزمون وکالت، نمره قبولی گرفتند.

نعمتی قرا با اعلام اینکه از فارغ التحصیلانی که توانایی مالی نداشته و توسط مراجع ذیصلاح معرفی شوند، هزینه ای دریافت نمی شود، گفت: اولین دوره آموزشی با حضور 35 دانش آموخته شکل گرفت و در پایان 58 نفر در کلاس ها شرکت کردند.

مدیر گروه حقوقی گام آخر گفت: به عنوان نمونه فارغ التحصیلی که به ناچار سال ها در زمینه دیگری مشغول به کار بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دوره های آموزشی شرکت در آزمون های وکالت، قضاوت و سردفتری در مازندران

راه اندازی دوره های آموزشی شرکت در آزمون های وکالت، قضاوت و سردفتری در مازندران