مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-22فرهنگي

برپایی نمایشگاه عکس فیلم ستاره اسکندری و نقاشی های طلیعه کامران


نمایشگاه عکس های فیلم سینمایی «خورشید آن ماه» نخستین ساخته سینمایی ستاره اسکندری در خانه هنرمندان و همچنین گالری عکس زنده یاد طلیعه کامران در گالری مژده برگزار می شود.

- نمایشگاه عکس های فیلم سینمایی خورشید آن ماه نخستین ساخته سینمایی ستاره اسکندری در خانه هنرمندان و همچنین گالری عکس زنده یاد طلیعه کامران در گالری مژده برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه عکس های فیلم سینمایی خورشید آن ماه از 3 تا 6 آذر ماه در گالری بهار و استاد نامی ِخانه هنرمندان برگزار می شود.

فیلم سینمایی خورشید آن ماه ، در هزارتوی چشم اندازهای بکر، موسیقی مسحورکننده و آداب و سنن منطقه، در دل داستان عشقی سرکوفته، تصویری صادقانه از قوم شریف و نجیب بلوچستان ارائه می دهد که با تصاویر معمول این منطقه و مردمان آن در سینمای مسلط ایران تفاوت هایی بنیادین دارد.

این نمایشگاه به منظور ساخت یک مرکز فرهنگی در آن منطقه برپا شده است و عکس های این فیلم سینمایی را پویا شاه جهانی گرفته است.

خورشید سیاه زنده یاد طلیعه کامران در گالری مژده خورشید سیاه عنوان نمایشگاه نقاشی زنده طلیعه کامران است که سوم آذرماه در گالری مژده افتتاح خواهد شد.

طلیعه کامران به واسطه نقاشی های آبستره فیگوراتیوش شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عکس فیلم ستاره اسکندری و نقاشی های طلیعه کامران

برپایی نمایشگاه عکس فیلم ستاره اسکندری و نقاشی های طلیعه کامران