مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-04سياسي

برپایی943 غرفه در نمایشگاه رینوتکس تبریز


رییس ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) تبریز از برپایی 943 غرفه در این نمایشگاه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) تبریز از برپایی 943 غرفه در این نمایشگاه خبر داد.

رضا کریملو، دوشنبه، 13 آذرماه، در نشست خبری، گفت: یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی همزمان با اولین دوره نمایشگاه رینوفست و جایزه ملی فناوری ایران جمعا با عنوان ربع رشیدی رویدادهایی است که از 14 تا 17 آذرماه در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: طبق هدف گذاری انجام گرفته، امسال شاهد حدود 1000 طرح در نمایشگاه رینوتکس خواهیم بود.

وی با بیان این که ثبت نام طرح های واصله به دبیرخانه نمایشگاه در بخش رینوتکس 791 مورد بود، خاطر نشان کرد: 20درصد طرح از خارج استان هستند.

کریملو با بیان این که امسال 577 طرح رینوتکس در سالن امیر کبیر متمرکز خواهد بود که سال گذشته این رقم 465 طرح بود، ادامه داد: در جشنواره ربع رشیدی تعداد 110 طرح به دبیرخانه ارسال شده و پس از داوری های انجام شده تعداد 16 طرح برتر برای مرحله حضوری این نمایشگاه انتخاب شده اند.

وی بیان کرد: سعی کردیم امسال قدم های موثری برای بین المللی شدن این نمایشگاه برداریم که با پیگیری های فراوان دو طرح از ترکیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی943 غرفه در نمایشگاه رینوتکس تبریز

برپایی943 غرفه در نمایشگاه رینوتکس تبریز