مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-10اقتصادي

رفع تصرف فوری 65 هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان مهرستان


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان گفت: 65 هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان آذرماه جاری به ارزش 260 میلیارد ریال در راستای صیانت از حقوق بیت المال توسط یگان حفاظت رفع تصرف شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان گفت: 65 هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان آذرماه جاری به ارزش 260 میلیارد ریال در راستای صیانت از حقوق بیت المال توسط یگان حفاظت رفع تصرف شد.

محمد سعید ملازهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: تعدادی از افراد سودجو در اراضی دولتی اقدام به ساخت دیوار کرده بودند که در راستای حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی دولتی با اجرای احکام قطعی قضایی این اراضی در پهنه این شهرستان رفع تصرف و به بیت المال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شد.

وی ادامه داد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی مهرستان به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان گفت: از کسانی که شاهد تعرض به اراضی دولتی هستند درخواست می کنیم با شماره پیامکی 300041735 و دست سودجویان را از اموال دولت کوتاه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف فوری 65 هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان مهرستان

رفع تصرف فوری 65 هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان مهرستان