مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-12سياسي

پرهیز از دوباره کاری در راستای لرستان شناسی


رییس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان گفت: با توجه به اهداف این دو مرکز در راستای لرستان شناسی می توان برنامه مدونی تهیه و تدوین کرد که با هم افزایی و انجام فعالیت های مشترک از موازی کاری و دوباره کاری پرهیز کنیم.

- ایسنا/لرستان رییس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان گفت: با توجه به اهداف این دو مرکز در راستای لرستان شناسی می توان برنامه مدونی تهیه و تدوین کرد که با هم افزایی و انجام فعالیت های مشترک از موازی کاری و دوباره کاری پرهیز کنیم.

مجتبی رومانی امروز، 21 آذر ماه، در اولین نشست روسای بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان و مرکز لرستان شناسی دانشگاه لرستان، ضمن خیر مقدم و قدردانی از تلاش های جناب دکتر نوری در حوزه لرستان شناسی و لرستان پژوهی در دانشگاه لرستان اظهار کرد: با توجه به اهداف این دو مرکز در راستای لرستان شناسی می توان برنامه مدونی تهیه و تدوین کرد که با هم افزایی و انجام فعالیت های مشترک از موازی کاری و دوباره کاری پرهیز کنیم.

وی افزود: بنیاد و مرکز لرستان شناسی می توانند با انجام پژوهش های کاربردی، لرستان دیروز را به لرستان امروز و فردا پیوند دهند و برای محققان و پژوهشگران استان کانون علمی باشند.

در ادامه این دیدار، علی نوری، رییس مرکز لرستان پژوهی دانشگاه لرستان ضمن اظهار خرسندی از احیاء بنیاد ایران شناسی شعبه لرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از دوباره کاری در راستای لرستان شناسی

پرهیز از دوباره کاری در راستای لرستان شناسی