مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-29اقتصادي

لزوم اجرای کشت قراردادی توسط شرکت های تولیدکننده بذر/ ارقام برنج را احیا می کنیم


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: شرکت های تولیدکننده بذر باید به کشت قراردادی هم بپردازند و در این بخش ورود کرده و چرخه بذر تا بذر را کامل کنند.

- ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: شرکت های تولیدکننده بذر باید به کشت قراردادی هم بپردازند و در این بخش ورود کرده و چرخه بذر تا بذر را کامل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک مؤمنی امروز در جلسه تأمین و توزیع بذر محصولات کشاورزی استان با بیان اینکه بذر یکی از مهمترین مؤلفه های تولید است که سهم بسیار زیادی در میزان تولید محصولات کشاورزی دارد، اظهار کرد: با بکارگیری ظرفیت های استانی و ملی برای حل مشکل تأمین بذر اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نظام مهندسی کشاورزی برای تولید و تأمین بذر استان پای کار بیاید و شرکت های توانمند در این حوزه را شناسایی و معرفی کند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: شرکت های تولیدکننده بذر باید به کشت قراردادی هم بپردازند و در این بخش ورود کرده و چرخه بذر تا بذر را کامل کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر بر اساس سیاست ها و توصیه های فنی مؤسسه تحقیقات برنج حرکت کنیم می توانیم در تولید برنج به خودکفایی برسیم و حتی به صادرکننده برنج هم باشیم، تصریح کرد: تلاش ما بر این است ارقام برنج معرفی شده از موسسه تحقیقات برنج را احیاء و در جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای کشت قراردادی توسط شرکت های تولیدکننده بذر/ ارقام برنج را احیا می کنیم

لزوم اجرای کشت قراردادی توسط شرکت های تولیدکننده بذر/ ارقام برنج را احیا می کنیم