مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 06:002023-12-17سياسي

نخستین تعاونی خدمات اشتغال هرمزگان در بندرلنگه راه اندازی شد


مدیر عامل تعاونی خدمات اشتغال شهرستان بندرلنگه گفت: در اجرای مصوبه هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی اشتغال کشور، نخستین تعاونی خدمات اشتغال هرمزگان در بندرلنگه راه اندازی شد.

- سناء شهابی مدیر عامل تعاونی خدمات اشتغال شهرستان بندرلنگه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، اظهار داشت: در اجرای بند 10 مصوبه هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی اشتغال به ریاست آیت الله رییسی رییس جمهور، نخستین تعاونی خدمات اشتغال استان هرمزگان در شهرستان بندرلنگه راه اندازی گردید.

وی با قدردانی از پیگیری های مستمر مدیر کل و معاون تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان و همچنین ریاست این اداره در شهرستان بندرلنگه به جهت راه اندازی این تعاونی، اظهار داشت: شناسایی بازار کار محله شامل فرصت ها و استعدادهای شغلی، شناسایی وضعیت مهارت و استعدادهای محله از جمله وظایف این تعاونی می باشد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهمی که برای این تعاونی تعریف شده در حوزه مشاغل خانگی می باشد، افزود: ارائه خدمات مرتبط با ایجاد مشاغل خانگی در قالب پشتیبان با رعایت ضوابط مندرج در دستورالعمل مربوط، ارائه خدمات مرتبط با ایجاد مشاغل خانگی در قالب مشاوره ، آموزش ، نظارت بر کلیه کسب و کارهای خانگی از اصلی ترین خدمات پیش روی ما می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین تعاونی خدمات اشتغال هرمزگان در بندرلنگه راه اندازی شد

نخستین تعاونی خدمات اشتغال هرمزگان در بندرلنگه راه اندازی شد