مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-05بين الملل

تداوم پافشاری های سناتور آمریکایی در ارائه کمک های «مشروط» به تل آویو


سناتور دموکرات آمریکایی بار دیگر عنوان کرد که با هرگونه ارائه کمک بی قید و شرط نظامی به رژیم صهیونیستی در لایحه بودجه تکمیلی دولت آمریکا مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سناتور برنی سندرز در اظهاراتی عنوان کرد که با ارائه کمک نظامی بی قید و شرط به رژیم صهیونیستی که قرار است، جو بایدن رییس جمهور آمریکا آن را به عنوان بخشی از لایحه هزینه های تکمیلی بودجه در نظر بگیرد، کاملا مخالف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهاف پست اگرچه سندرز در هفته های اخیر، از تایید آتش بس دائمی در قالب غزه خودداری کرده و خشم جناح چپ در آمریکا را برانگیخته است با این حال وی نگرانی های خود در مورد گستردگی قابل توجه قتل عام غیرنظامیان فلسطینی و آوارگی آنها را ابراز کرده است.

وی مکررا از اقدامات غیرقانونی بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان تندروترین رهبر راست گرا یان در رژیم صهیونیستی در تاریخ انتقاد کرده است و در سخنرانی مجلس سنای خود هم در این باره عنوان کرد: کاری که اسراییل در غزه انجام می دهد، غیراخلاقی است.

سندرز در جریان سخنرانی خود به صراحت اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه را نقض آشکار قوانین بین المللی عنوان کرده و گفته است ایالات متحده آمریکا نباید به هیچ وجه در این اقدامات شریک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم پافشاری های سناتور آمریکایی در ارائه کمک های «مشروط» به تل آویو

تداوم پافشاری های سناتور آمریکایی در ارائه کمک های «مشروط» به تل آویو